ساماندهی سواحل نیاز به متولی خاص دارد و دولت تاکنون تحرک خاصی در این بخش نداشته است.

 شریعت نژاد نماینده مردم شهرهای تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یکی از مشکلات سواحل مازندران را وجود نداشتن سازمانی مستقل جهت ساماندهی این بخش دانست و بر یکپارچکی ساماندهی سواحل تاکید کرد.

وی به کم شدن حساسیت ها بر آزاد سازی سواحل با توجه به عقب نشینی دریا نسبت به گذشته اشاره کرد و افزود: در آزاد سازی سواحل اولویت با اماکن دولتی و نهادها است.

شریعت نژاد گفت: اعتبارات در این بخش ناچیز است و دولت باید منابع مالی مناسب در اختیار این بخش قرار دهد تا اماکنی که متعلق به مردم است خریداری و آزادسازی شود.
نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، تملک جدید درسواحل را بسیار مهم دانست و گفت : تشکیل سازمان عمران سواحل به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

شریعت نژاد افزود: یکی از ایرادهای دولت راه اندازی نکردن سازمانی با هدف یکپارچگی و رفع مشکلات سواحل شمال و جنوب کشور است که دولت تاکنون تحرک خاصی در این بخش نداشته است.

وی با بیان اینکه بودجه کشور با توجه به بخش درآمدی پیشرفت چشم گیری نداشته است ، افزود : بودجه جاری کشور بسیار بالا است و  مجلس تلاش می کند با صرفه جویی در بخش جاری در ایجاد اشتغال و رفاه جامعه گام بردارد.

انتهای پیام/ر

ساماندهی سواحل مازندران شاید وقتی دیگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.