معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: سرانه هزینه کرد شهروندی و جمعیت نقاط مختلف شهری و روستایی استان با هم متفاوت است .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: سرانه هزینه کرد شهروندی و جمعیت نقاط مختلف شهری و روستایی استان با هم متفاوت است، بنابراین توزیع زیرساختی و خدماتی شهری و روستایی نیز باید با هم متفاوت باشد تا عدالت اجتماعی رعایت شود.

وی گفت : هزینه خدمات زیرساختی بسیاری از روستاها و شهرک ها بر دوش دیگر شهروندان شهری و روستایی است و آنها کمترین هزینه شهروندی را می پردازند و این عدالت نیست.

سالاری از اعضای کارگروه و شهرداری ها خواست برای توزیع بهتر خدمات عمرانی در جهت رعایت عدالت اجتماعی در توجیه پروژه ها و ارائه زیرساخت ها به سرانه هزینه کرد شهروندان توجه داشته باشند.

وی همچنین از شهرداران خواست که شخصا و با گزارش جامع و کاملی از طرح های عمرانی شهرشان در جلسه کارگروه حضور یابند وگرنه طرح آنان بررسی نمی شود.

در ادامه کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان با طرح تفصیلی شهر سرمست از توابع شهرستان گیلانغرب مانند مناطق زلزله زده استان (70 درصد زیربنا) موافقت کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

موافقت با طرح تفصیلی شهر سرمست از توابع شهرستان گیلانغرب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.