امام جمعه دیر گفت: جوانان جویای کار شهرستان دیر برای اشتغال در تاسیسات عظیم منطقه مهارت‌افزایی شوند.

جوانان در مراکز فنی و حرفه‌ای برای اشتغال مهارت افزایی شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح شنبه در نشست شورای ادارای شهرستان دیر اظهار داشت: استفاده صحیح و به موقع از ظرفیت‌های موجود در جامعه، توسط دولت، باعث پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، بیان کرد: نماز جمعه قلب فرهنگی و قرارگاه ایمان هر شهر است و نقش آن در تقویت بنیه اعتقادی جامعه، بصیرت افزایی، تقویت وحدت و انسجام ملی، روشن کردن چهره واقعی دشمن، بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خدمات دولت‌های مختلف و تجلیل از ایثارگران نقشی تاثیر گذار بوده است.

حسینی افزود: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، وارد کردن فشار‌های اقتصادی، تبلیغات مسموم علیه جمهوری اسلامی و ناکارامد نشان دادن دستاورد‌های نظام، سعی دارند با دامن زدن به مساعل و مشکلات موجود در جامعه مردم را در برابر نظام اسلامی قرار دهند.

وی با تاکید بر با شکوه برگزار کردن هفته دولت به منظور تجلیل از دستاورد‌های نظام اسلامی، گفت: با توجه به شرایط کنونی و موقعیت حساس جمهوری اسلامی ایران در منطقه، دولت مردان با استفاده صحیح و به موقع از ظرفیت‌های موجود در جامعه و نشان دادن عملکرد دستگا‌های خود به مردم، روحیه امید و خودباوری را در جامعه گسترش دهند.

امام جمعه دیر با تاکید بر اتحاد همه جریان‌های سیاسی کشور با یکدیگر به منظور خنثی کردن همه توطئه‌ای دشمن، اظهار داشت: امروز بیش از همیشه به اتحاد ملی، محوریت دولت و حمایت قوا و نهاد‌های حاکمیتی نیازمندیم، زیرا تجربه نشان داده است که بزرگترین مسائل و مشکلات در فضای اعتماد عمومی و امید به آینده قابل حل است.

حسینی گفت: جوانان جویای کار می‌بایست با حضور در مراکز فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم، خود را برای حضور در تاسیسات عظیم منطقه آماده سازند.

در پایان از خدمات ۲۶ ساله امام جمعه دیر، از سوی فرمانداری و ادارات شهرستان دیر تجلیل شد.

انتهای پیام/م

جوانان جویای کار شهرستان دیر برای اشتغال مهارت‌افزایی شوند

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.