مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از رسیدگی به ۸۰ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقلی در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: در سه ماهه نخست سال جاری هفت جلسه رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی در این اداره کل برگزار شد که سه جلسه کمیسیون ماده ۱۱ جهت رسیدگی به تخلفات رانندگان و چهار جلسه کمیسیون ماده ۱۲ جهت رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل را شامل می‌شود.

وی یادآور شد: در کمیسیون ماده ۱۱ تعداد ۳۹ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و برای آن‌ها رای صادر شده است که حمل بار بدون بارنامه بیشترین تعداد تخلفات را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در کمیسیون ماده ۱۲ نیز تعداد ۳۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و برای آن‌ها رای صادر شده است که عمده تخلفات این حوزه هم عدم حضور مدیر فنی در محل فعالیت شرکت، صدرور بارنامه خارج از حوزه شرکت، اخذ کمیسیون اضافه و سو استفاده از مدارک و کارت هوشمند رانندگان را شامل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه برخورد با تخلفات شرکت‌ها و حفظ حقوق رانندگان و مسافران از جمله اهداف اصلی تشکیل جلسات این کمیسیون است، اضافه کرد: تصمیمات مأخوذه در کمیسیون مذکور برای شرکت‌های متخلف جریمه نقدی، تعطیلی، تعلیقی، تعطیلی یک ماهه، توبیخ کتبی و تذکر است.

علی اکبری از رانندگان و مسافران خواست هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱، شهراه، نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های بار و مسافر و تلفن ۳۳۳۷۹۸۴۸ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی اعلام کنند.
 
انتهای پیام/م
 

رسیدگی به  پرونده های متخلف شرکت‌های حمل و نقل در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.