رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهری مهاباد گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در مهاباد ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شیرکو نورانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهری مهاباد  افزود: هر گونه فعالیت در زمینه حمل و نقل شهری به اخذ مجوز از شهرداری نیاز دارد و، چون این نوع تاکسی‌ها هیچ مجوزی از شهرداری مهاباد ندارند فعالیت آن‌ها غیرقانونی بوده و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با عنایت به ماده ٩ قانون توسعه حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت و مواد ٣٠ و ٣١ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و آیین نامه تاکسیرانی، مدیریت و نظارت برحمل و نقل بار و مسافر در محدوده شهری و حومه بر عهده شهرداری است و هرگونه فعالیت در این زمینه مستلزم اخذ مجوز از شهرداری و سازمان حمل و نقل شهری است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهری مهاباد گفت: در صورت مشاهده، ضمن جلوگیری از فعالیت آنها، حق پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح برای شهرداری و سازمان حمل و نقل شهری مهاباد محفوظ است.

نورانی اضافه کرد: ایجاد تاکسی اینترنتی درحال حاضر در دستور سازمان مدیریت حمل و نقل شهری مهاباد قرار ندارد و، چون تعداد تاکسی‌های موجود در سطح شهر فراتر از حد نیاز است، درحال حاضر ضرورتی جهت فعالیت تاکسی‌های اینترنتی دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/م

ممنوع بودن فعالیت تاکسی های اینترنتی در مهاباد

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.