رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:ارومیه به مدت یک هفته میربان نخستین جشنواره میوه‌های فصلی در دهکده ساحلی چی چیست است.

رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ افزود:در اولین جشنواره میوه‌های فصلی که به مدت یک هفته در دهکده ساحلی چی چیست برگزار می شود،۱۵۰ غرفه در بخش‌های مختلف، چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی، میوه‌های فصلی و مشتقات آن برپا شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه یکی از قطب های کشاورزی در منطقه است و انواع میوه‌های فصلی به ویژه در فصل تابستان را در دل خود گنجانده است،افزود: شورای اسلامی شهر ارومیه به همراه شهرداری ارومیه نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام کرده است.

وی ادامه داد:این جشنواره با هدف معرفی پتانسیل‌های کشاورزی و مشتقات تولیدی آن، توسعه صنعت گردشکری و جذب سرمایه گذار و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می شود.

گفتنی است: نخستین جشنواره میوه‌های فصلی نیز به مانند سایر جشنوار‌های شهرداری با استقبال باشکوه مردم برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌شود جشنواره با استقبال بیش از ۲۵۰ هزار نفر بازدید کننده مواجه شود.

این جشنواره از ۲۱ لغایت ۲۹ تیرماه سال جاری در دهکده ساحلی و تفریحی چی چست برگزار و همچنین زمان بازدید از محل جشنواره از ساعت ۱۶ الی ۲۴ شب است.

 

انتهای پیام/م

برگزاری نخستین جشنواره میوه های فصلی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.