فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف بیش از ۱۴ هزار قرص روانگردان و ۶ هزار و ۷۵۰ سی سی شربت متادون به همراه مقداری دارو‌های غیر مجاز توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : به دنبال کسب اطلاع مبنی بر اینکه شخصی در یکی از خیابان های شهر اسلام آبادغرب اقدام به توزیع قرص های روان گردان و داروهای غیرمجاز می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام گشت های نامحسوس محل کسب فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: در بازرسی از مغازه متهم، 14 هزار و 530 عدد انواع قرص روانگردان و داروی غیرمجاز و همچنین 6 هزار و 750 میلی لیتر شربت متادون کشف شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب همچنین از معرفی متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد و گفت: مغازه وی نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی در پایان، مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های پلیس برشمرد و گفت: قاطعانه با چنین افرادی برخورد می شود.

انتهای پیام/د

 

توزیع قرص های روان گردان در اسلام آباد غرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.