مدیرکل کار رفاه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استان دارای ۴ هزار کارآفرین استانی و ۱۵۰ کارآفرین ملی است، گفت: این آمار افتخاری برای کشور است چراکه این افراد مولد منشاء خیر و برکت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حسینی مدیرکل کار رفاه آذربایجان‌شرقی در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: کارآفرینان در جامعه منشاء تحول و سازندگی هستند و امیدواریم وجود کارآفرینان منشاء شکوفایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی باشد.

وی با بیان اینکه روز کارآفرین محضر رهبر معظم انقلاب رسیدیم که خانم کلاهی نیز گزارشی بسیار زیبا به رهبری ارائه دادند، گفت: این کارآفرین زن برتر کشور گفت که خیال رهبر از لحاظ مدیریت چرخه اقتصادی راحت باشد و کارآفرینان اجازه هیچ‌گونه اختلالی نخواهند داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه برای برپایی این جشنواره از سه ماه پیش اقدام کرده و نزدیک به ۲۰۰ نفر در سامانه ثبت‌نام کردند، گفت: با شاخص‌های ارائه شده از سوی هیات داوران و مسائلی از قبیل: محیط زیست، ۷۵ نفر منتخب وجود داشت که از بین آن‌ها ۱۴ کارآفرین نمونه استان برای این جشنواره انتخاب شدند.

وی تاکید کرد: تمام کارفرمایان و صاحبان تولید کارآفرین بوده، ولی طبق چارچوب‌های تعیین شده فقط ۱۴ نفر انتخاب شده است، اما می‌توان گفت: از همه کارآفرینان تجلیل شده است.

حسینی افزود: ۳۶ نفر در بخش کشاورزی، ۳۶ نفر خدمات، ۳۶ نفر صنعت تعیین شده بودند که ۵ کارآفرین ملی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه استان دارای ۴ هزار کارآفرین استانی و ۱۵۰ کارآفرین ملی است، گفت: این آمار افتخاری برای کشور است چراکه این افراد مولد منشاء خیر و برکت هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: کارآفرینان در همه بخش‌ها حضور داشته و در زمان و لحظات سخت به داد کشور رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بیشترین رشد کشور و استان در امر تقویت کارآفرینی باشد. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان‌شرقی

برچسب ها: محیط زیست ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.