سینما کارآفرینی به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و علاقمندان با مباحث و شیوه های کارآفرینی در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این کارگاه به آموزش کارآفرینی از طریق پخش فیلم و تحلیل تاکید می شود که با حضور حمید شیخی، مدرس مدعو گروه مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز و مشاور کارآفرینی برگزار خواهد شد.

سینما کارافرینی نوعی کارگاه است که در دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه تهران طی سال های اخیر برگزار شده است که تجربه های افراد کارآفرین از سراسر جهان در این کارگاه به نمایش گذاشته می شود و در دانشگاه تبریز نیز پخش سانس اول آن به طور رایگان است.

این کارگاه روز چهارشنبه، نهم اسفند سال جاری، از ساعت 13 الی 15.30، در سینما جهاد دانشگاهی دانشگاه تبریز برگزار می شود و حضور برای تمامی دانشجویان دانشگاه تبریز آزاد است که البته دانشجویان دیگر دانشگاه ها نیز می توانند بعد از هماهنگی، در آن شرکت کنند.

کارگاه سینما کارآفرین با همکاری معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 

دانشگاه تبریز میزبان برگزاری سینما کارآفرینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار