مدیر تیم ملی فوتبال گفت: منتظر پاسخ دو بازیکن لژیونر تیم ملی امید هستیم تا اقدامات نهایی برای ارسال لیست نفرات اصلی برای جارکاتا را انجام دهیم.

استیلی: ۴ بازیکن به تیم ملی فوتبال امید ملحق شدندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال درباره تمرینات تیم ملی فوتبال امید در عراق بیان کرد: تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به دقت تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

او ادامه داد: عصر فردا نیز دومین دیدار دوستانه با تیم زیر ۲۳ سال عراق برگزار می‌شود و امیدوارم کادر فنی از برگزاری بازی‌های تدارکاتی، به اهدافی که دارد، برسد.

استیلی در ادامه از ملحق شدن دو بازیکن تراکتورسازی، مقاومت تهران و مس کرمان خبر داد و گفت: علیرضا آرتا از مس کرمان، احمدرضا احمدوند از مقاومت تهران، محمدرضا آزادی اندیزه، محمد مسلمی پور از تراکتورسازی به تیم ملحق شدند و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده اند.

او در خصوص ارسال لیست تیم ملی فوتبال امید برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: منتظر پاسخ باشگاه بلژیکی که امید نورافکن در آن بازی می‌کند و روبین کازان که شکاری در این تیم حضور دارد هستیم تا پس از پاسخ این دو باشگاه، کادر فنی به جمع بندی نهایی برسد و اسامی را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام کند.


بیشتر بخوانید: استیلی: از فداکاری بازیکنان تقدیر می کنم/داور عراقی با حریف مهربان تر بود


انتهای پیام/

اظهارات استیلی درباره تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار