مجتمع کارگاهی تولیدی و دانش بنیان در شهرک صنعتی بلده نور به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در آئین کلنگ زنی مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی بلده نور گفت: شهرک‌ های صنعتی به دلیل نقش بسیار ارزنده و مهمی که برای ایجاد اشتغال و استفاده از توانمندی‌ ها و ظرفیت‌ های استان و بهبود وضعیت تولید دارند از اهمیت بسیاری برخوردارند.

وی افزود: ایجاد و راه‌اندازی مجتمع کارگاهی در راستای سیاست دولت تدبیر و امید، در مسیر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران است.

استاندار مازندران گفت: ساخت مجتمع کارگاهی موجب ایجاد اشتغال پایدار و مولد در منطقه خواهد شد.

موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این مراسم گفت: مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی بلده نور در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع، ظرفیت استقرار ۲۳ واحد کوچک را دارد که به متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک واگذار می‌ شود.

وی افزود: این مجتمع کارگاهی تولیدی و دانش بنیان با قطعات تفکیکی در قالب ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ مترمربع طراحی شده است و به صنعتگران و متقاضیانی که توانایی مالی کمتری دارند واگذار می شود.

موسوی گفت: ساخت این مجتمع کارگاهی، علاوه بر اینکه موجب سهولت در امر خدمات رسانی به تولیدکنندگان می‌ شود، زمینه ارائه تولیدات بهتر و متنوع‌ تر به بازار را نیز فراهم می‌ کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به بهره‌ برداری از طرح زیرسازی و آسفالت معابر ورودی شهرک صنعتی بلده نور افزود: این طرح عمرانی با ۱۸۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت و با هزینه ۱۳۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن کارگاه تولیدی به شهرک صنعتی بلده نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار