سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خسوف زیبای ماه را در تهران دیدم و از این بابت خوشحالم؛ مطمئنم موفقیت‌های استقلال باز هم دیده می‌شود.

واکنش جالب شفر به خسوف تهران !به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛وینفرد شفر در خصوص وضعیت استقلال در آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: باید به بازیکنانمان ایمان داشته باشیم، چیزی که من نسبت به آن مطمئن هستم و اعتقاد دارم؛ وقتی به بازی کردن جوانان اطمینان داشته باشیم، می‌توانیم زیبایی‌های فوتبال را هم ببینیم.

وی سپس به ماه که با پدیده خسوف‌ پوشیده شده بود، اشاره کرد و گفت: خوشحالم این زیبایی بی‌نظیر را در تهران می‌بینم؛ دوستانم در آلمان منتظرند تا آنجا هم خسوف‌ را ببینند؛ زیبایی‌های ماه را در آسمان تهران دیدم و مطمئنم این زیبایی‌ها را درباره روند آماده‌سازی استقلال در ادامه بازی‌های لیگ برتر خواهیم دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: شرایط استقلال بسیار خوب خواهد شد وقتی ببینیم که هواداران همیشه پشت تیم هستند و از آن حمایت می‌کنند؛ امیدوارم فرصت لازم برای بروز توانایی جوانان تیمم ایجاد شود؛ من به استقلال و توانایی‌هایش ایمان دارم.

منبع:مهر

انتهای پیام/

شفر:خوشحالم «خسوف» تهران را دیدم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.