معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: باتوجه به اهمیت محور قزوین - رشت و تردد‌های بالایی که این محور دارد، گسترش مجتمع‌های خدماتی کاملا ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود:  قرار گرفتن در بین مسیر دو استان گیلان و مازندران و همچنین نزدیکی به پایتخت اهمیت محور قزوین - رشت را دو چندان کرده است و از طرفی در فصل زمستان بدلیل وجود گردنه کوهین و بارش برف و باران زیاد در این محور ، حمایت و گسترش مجتمع‌های بین راهی را ضروری می‌سازد.

حبیبی با اشاره به درخواست‌های فراوان برای ایجاد مجتمع در این محور، گفت: پس از بررسی تقاضا‌ها و باتوجه به اینکه تعدادی از درخواست از سال‌ها قبل مجوز‌هایی را اخذ کردند، ولی برای احداث اقدامی نکرده بودند، با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت آزادراه قزوین، تهران و قزوین، رشت؛ تمامی ۱۱ پرونده در لاین‌های جنوبی و شمالی مورد بررسی و تصویب شد.

معاون استاندار تاکید کرد: به لحاظ اطمینان از ساخت و جلوگیری از بورس بازی، مقرر شد ظرف ۶ ماه، متقاضیانی که مجوز ساخت گرفتند باید حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند در غیر اینصورت مجوز صادره باطل و به متقاضی واجد شرایط دیگری واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

تاکید بر ساخت مجتمع‌های بین راهی در محور قزوین - رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.