رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: وزارت بهداشت و سازمان استاندارد در زمان تحریم مراقب سلامت مردم هستند.
 
وزارت بهداشت و سازمان استاندارد در تحریم‌ها مراقب سلامت مردم هستند/ استاندارد‌های واردات برنج و روغن تغییری نکرده استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیرسادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه جلسه مدیران سازمان استاندارد و وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مسائلی که در جلسه امروز با مسئولان وزارت بهداشت مطرح شد، این بود که  روند نظارت بر تولید و واردات در خصوص اعطای استاندارد تسریع شود.

وی ادامه داد: ما با وزارت بهداشت هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا استانداردهای تجهیزات پزشکی بر اساس مقررات فنی وزارت بهداشت تدوین شود.

یکسازی سازی فرایندهای وزارت بهداشت وسازمان استاندارد

پیروزبخت با اشاره به یکسان سازی فرآیند‌های استاندارد و نظارت بر محصولات حوزه سلامت بین وزارت بهداشت و سازمان استاندارد گفت: در 6 ماهه اخیر هماهنگی‌های خوبی با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو داشتیم و بیشتر فرایندها یکسان شده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ادامه داد: از این پس مردم خود نتیجه این همکاری‌ها را واضح و آشکار خواهند دید و مردم مطمئن باشند که محصولات با نظارت دقیق ، صحت و سلامت کامل در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تحریم‌های پیش روی کشور گفت: علی‌رغم شرایط تحریم وزارت بهداشت و سازمان استاندارد با هماهنگی یکدیگر مراقب سلامت مردم هستند.

درمورد سلامت روغن وبرنج نظارت های کافی وجود دارد

پیروزبخت با بیان اینکه در خصوص واردات برنج، استانداردها تغییرات خاصی نکرده است،گفت: البته یکسان سازی فرایند‌ها بین وزارت بهداشت و سازمان استاندارد صورت گرفته است و آزمایش‌ها برای صدور استاندارد و گواهی‌نامه‌ در یک آزمایشگاه انجام می‌شود و گواهی‌نامه‌ای که در این آزمایشگاه‌ برای محصولات صادر می‌شود مورد تایید هر دو نهاد است.

رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد:‌ وزارت بهداشت مراقب سلامت مردم هستند و در مورد سلامت واردات محصولاتی مانند برنج و روغن وزارت بهداشت نظارت های کافی دارد و ما نیز تلاش می‌کنیم تمام استانداردها رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار