سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: تمرینات بدنسازی و فنی تیممان را دیر شروع کرده ایم، اما بازیکنان توانستند پیشرفت کنند.

خبیری:تمرینات دیر آغاز کردیم/هنوز به حالت ایده آل نرسیده ایممحسن خبیری سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به این موضوع که تیم ما ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال را بدون آمادگی شروع کرده، این دیدار‌ها برای ما حالت تدارکاتی داشته است. تمرینات تیممان را ۲ هفته است که به صورت جدی آغاز کرده ایم و بازیکنان تمرینات سخت بدنسازی و فنی را تحمل کرده اند و به سرعت در مسیر پیشرفت قرار گرفته اند.

خبیری ادامه داد: هنوز آن چیز‌هایی را که در تیم شهرداری ساوه به دنبال آن هستم را بدست نیاورده ام و به صورت حتمی تیم ما در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت. ما در هفته‌های سوم و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال دیدار‌های خوبی را ارائه دادیم.

سرمربی تیم شهرداری ساوه در ارتباط با دیدار برابر تیم مقاومت قرچک افزود: تیم مقاومت قرچک همیشه دیدار‌های جذابی را ارائه داده و توانسته تمرینات خود را از حدود ۲ ماه گذشته برگزار کند. ما نیز توانستیم به لطف عملکرد عالی بازیکنانمان و این موضوع که آن‌ها بهترین استفاده را از تحلیل‌های مسئولان تیم بردند در پایان پیروز میدان شده و این دیدار بسیار سخت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

خیبری در پایان گفت: تنها ۲۴ ساعت برای خوشحالی این پیروزی وقت داریم و پس از آن ادامه تمریناتمان را با جدیت تمام ادامه خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:کریمی راهی لیگ سری آ فوتسال می شود


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم شهرداری ساوه در جریان دیدار های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار