دیدار‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آخرین روز از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز «جمعه» پنج دیدار برگزار می‌شود.

تلاش حفاری و فرش آرا برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال/ساوه ای‌ها به دنبال فرار از انتهای جدول

در اولین دیدار امروز تیم‌های فوتسال حفاری ملی اهواز و آذرخش از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می روند.

تیم حفاری توانسته لیگ را با قدرت آغاز کند و از سه دیدار ابتدایی 7 امتیاز کسب کند. در مقابل تیم آذرخش بندرعباس هم حریف دست و پا بسته ای نیست و بازیکنان این تیم قصد دارند این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذارند. آذرخشی ها با کسب 6 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ قرار دارنو اختلاف یک امتیازی این 2 تیم باعث جذابیت بیشتر این مسابقه می شود.

شهروند ساری - ارژن شیراز

تیم‌های فوتسال شهروند ساری -ارژن شیراز از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می‌روند.

۲ تیم میان جدولی شهروند ساری و ارژن شیراز برای بدست آوردن جایگاه واقعی خود در این فصل نیاز به تک تک امتیازات دارند. تیم ارژن شیراز هفته گذشته توانست با نتیجه پُر گل ۶ بر ۲ پارسیان شهر قدس را از پیش رو بردارد و تیم شهروند ساری مقابل بازیکنان مدعی مس سونگون با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ تن به شکست داد. هر ۲ تیم شهروند ساری و ارژن شیراز برای حضور در نیمه اول جدول به امتیاز‌های این دیدار نیاز دارند و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر این مسابقه می‌شود.

محمد سیما سوهان قم - سن ایچ ساوه

تیم‌های فوتسال محمد سیما سوهان قم - سن ایچ ساوه از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتسال محمدسیما که از ۳ دیدار قبلی خود در لیگ برتر ۵ امتیاز کسب کرده این هفته در شهر قم میزبان سن ایچ ساوه است. ستیم سن ایچ هم شرایط تقریبا مشابه‌ای نسبت به حریف خود در هفته چهارم لیگ دارند و با کسب چهار امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفتند. هر ۲ تیم در این دیدار نیاز به پیروزی دارند و نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز هیچ تغییری در جایگاه آن‌ها ندارد.

مقاومت البرز - فرش آرا مشهد

دیدار تیم‌های مقاومت البرز و فرش آرا مشهد از ساعت ۱۸ در سالن انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

۲ تیمی که نیاز مبرم به ۳ امتیاز دارند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. فرش آرا با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر از گیتی پسند به دنبال آن است تا با پیروزی جایگاه دوم لیگ برتر را به دست آورد، اما تیم مقاومت البرز وضعیت بدی در میان ۴ تیم انتهایی جدول دارد، فقط به ۳ امتیاز این دیدار فکر می‌کند و همین موضوع باعث جذابیت این مسابقه می‌شود.

شهرداری ساوه - مقاومت قرچک

تیم شهرداری ساوه در حالی امروز به مصاف تیم قرچک می‌رود که تا این لحظه هیچ امتیازی را کسب نکرده است و تفاضل گل عجیبی را ثبت کرده است تا صدرنشین بلامنازع انتهای جدول باشد. تیم مقاومت قرچک نیز به همین وضعیت دچار است و تنها اختلاف این ۲ تیم ۲ امتیاز است. شهرداری ساوه و مقاومت قرچک برای فرار از منطقه خطر باید به فکر ۳ امتیاز باشند در غیر این صورت وضعیتشان بدتر نیز می‌شود.

تلاش حفاری و فرش آرا برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال/ساوه ای‌ها به دنبال فرار از انتهای جدول


بیشتر بخوانید:ماجرای «توپ های شیطونکی» در لیگ برتر فوتسال + مصاحبه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار