سرپرست استانداری کرمان گفت: در تعامل با شهرداری مقرر شد که پروژه میدان آزادی تا پایان مهرامسال به بهره برداری برسد.

تقاطع میدان آزادی کرمان مهرماه آماده بهره برداری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی؛ سرپرست استانداری کرمان در نشست بررسی پروژه‌های شهری کرمان با اشاره به اینکه ۲۷۰ میلیارد تومان صورت وضعیت تائید شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء به شهرداری کرمان ارائه شده است، گفت: شهرداری کرمان نیز تاکنون ۱۶۷ میلیارد تومان به قرارگاه پرداخت کرده است.

وی افزود: ۹ صورت وضعیت قرارگاه خاتم الانبیاء مجموعا به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان نیز از سوی مشاور در دست رسیدگی قرار دارد و همچنین مقرر شد تا ۱۵ مرداد جاری ۴۰ میلیارد ریال به پیمانکار پروژه‌ها که قرارگاه خاتم الانبیاء است پرداخت شود تا نسبت به خرید کالا‌های مورد نیاز پروژه‌ها اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه اتمام و بهره برداری از پروژه‌های شهری یکی از درخواست‌های مهم مردم است، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها باید در اسرع وقت به اتمام برسد و تکمیل پل سیدی تا ۸ شهریورماه تاکید کرد.

فدائی عنوان کرد: متاسفانه در سیستم کاری دولتی در برخی موارد احساس میشود صاحب پروژه‌ها که باید آن‌ها را پیگیری و دنبال کند، مشخص نیست و این موضوع موجب طولانی شدن روند اجرای پروژه‌ها می‌شود.

سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان نیز گفت: صورت وضعیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مطرح شده در شهرداری کرمان حدود ۲۷۰ میلیارد تومان است که بر اساس اسناد مالی موجود در شهرداری، ۱۶۷ میلیارد تومان در قالب زمین و پول به این قرارگاه پرداخت شده است.

گفتنی است: پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح کرمان از جمله آزادی قریب ۹۰ درصد، امیرکبیر ۳۰ درصد، ابوذر ۵۷ درصد، راه آهن ۵۲ درصد و خلبان نیز ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.
انتهای پیام/ح

تقاطع میدان آزادی مهرماه آماده بهره برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار