یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار و شهدای عملیات مرصاد همزمان با سالروز عملیات مرصاد با مدیحه سرایی حاج میثم مطیعی در محل مسجد جامع برگزار شد.

یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار و شهدای عملیات مرصادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه شهدا هفت ویژگی مهم داشتند که به این جایگاه رفیع رسیدند، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با این ستارگان می‌توان راه را پیدا کرد و این شهدا تنها برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

حجت الاسلام هادی حسین پور افزود: شهدا همانند ما انسان‌ها بودند، ولی با انتخابی درست به این مقام رفیع و بزرگ رسیدند و ما هم با الگو برداری از مسیر و راه شهدا باید انتخاب درست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما هم همانند شهدا سرگرم انتخاب‌های روزانه هستیم، ادامه داد: امام زمان (عج) نیز پس از ظهور کسانی را که در زندگی خود انتخاب‌های درست داشته اند، را جزء یاران خود انتخاب می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهدای دفاع مقدس و مدافعان اهل بیت (ع) در زندگی خود انتخاب درست کرده اند.

حسین پور مجلس یادواره شهدا را بهترین کلاس برای آموختن درس زندگی دانست و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های شهدا ترجیح رضای خدا به غیر از خدا بود و شهدا انتخاب‌های خود را آگاهانه، با بصیرت و بدون هیچگونه احساساتی انجام می‌دادند.

گفتنی است؛ شهیدان مرتضی دامرودی، مهدی بیدی، احمد جلالی نسب، حسنعلی شمس آبادی، راه چمنی و مهدی موحد نیا از شهدای مدافع حرم سبزوار هستند که جبهه‌های دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خود را تقدیم کردند.
 
انتهای پیام//ا.س
برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار