امام جمعه مهریز گفت: پاسخ‌های کوبنده رییس دولت به یاوه گویی‌های رییس جمهور آمریکا راهبرد خوبی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه مهریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز ضمن تقدیر از سخنان رییس جمهور گفت: مقاطع محکم رئیس دولت در برابر سخنان تند و توهین آمیز ترامپ که با این عنوان که «با دم شیر بازی نکن» ستودنی و مقتدرانه بود.

حجت الاسلام محی الدینی خاطرنشان کرد: باید دولت در آینده نزدیک نسبت به ایجاد تیم اقتصادی برای مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمن سرعت عمل بیشتری نشان دهد تا مشکلات معیشتی مردم بهبودی و وضعیت بهتری پیدا کند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس ستاد اقامه نماز جمعه توسط امام راحل (ره) عنوان کرد: نماز جمعه قرارگاه بصیرت و معنویت و اخلاق است و امام جمعه باید پدر معنوی همه اقشار مردم باشد و این جایگاه متعلق به جناح خاصی نیست و باید همه در کنار یکدیگر در صفوف نماز جمعه شرکت کنند.

امام جمعه مهریز افزود: حضور پرشور میلیون‌ها مومن خداجوی در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه نشان از حمایت مردم از نظام و رهبری است که برای تقویت روح ایمان و شجاعت و پایداری در این پایگاه عظیم رهبری گرد هم آمده و نماز می‌خوانند.

وی همچنین با گرامیداشت روز شش مردادماه و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه ای، ضمن توصیه برای توجه بیشتر به کارگران و صنعتگران و تولیدکنندگان، حمایت از کالای ایرانی را راهگشا و نجات بخش دانست.

محی الدینی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه مهریز به اقسام وفای به عهد اشاره کرد و بیان داشت: عهد با خداوند و دوری از طاغوت، وفای به عهد با امام زمان و دوری کردن از گناهان و سرپیچی نکردن از ایشان و همچنین وفای به عهد با افراد خانواده و مردم نشانه ایمان و انسانیت است و در جامعه امروز، بدقولی ها، مایه کدورت‌ها و بی اعتمادی‌های زیادی شده است.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار