حجت الاسلام مجید انصاری گفت :با کمال تاسف برخی با فرصت طلبی در زمانی که ملت در فشار‌ها اقتصادی است، ارز دولت را می‌گیرند و کالا وارد و به قیمت گزاف می‌فروشند این در حالی است که کارگران و قشر کشاورزان آسیب دیده باید با دست خالی وارد منزل شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  شامگاه پنجشنبه در دوازدهمین یادواره ۱۱۷ شهید نوق در بهرمان رفسنجان گفت: امروز کشور و انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی قرار گرفته که برای عبور از شرایط موجود نیاز به تدبیر و روش مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی که تکیه بر همگرایی بیشتر داخلی و تعامل با دنیا بود، داریم.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: امروز همه می‌دانیم که در هر خانه‌ای چندین جوان بیکار وجود دارد که زمینه اشتغال آن‌ها فراهم نیست و در این میان شرایط ویژه‌ای هم در جهان و کشور ما شکل گرفته است.

وی گفت: دشمنان توطئه‌هایی را علیه ایران با هدف تضعیف و تحریم نظام و انقلاب در پیش گرفته اند و در واقع امروز مثلث شوم شیطانی و در راس آن آمریکا و در کنارش منافقان و تروریست‌ها علیه ما برپاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همزمان با این توطئه ها، مشکلات دیگری از قبیل: بیکاری، بحران آب، گرمازدگی محصولات، عوارض طبیعی و غیرطبیعی ناشی از شدت خشکسالی هم جامعه را فرا گرفته است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر با کمال تاسف برخی با فرصت طلبی در زمانی که ملت در فشار‌ها اقتصادی است، ارز دولت را می‌گیرند و کالا وارد و به قیمت گزاف می‌فروشند این در حالی است که کارگران و قشر کشاورزان آسیب دیده باید با دست خالی وارد منزل شوند.

حجت الاسلام انصاری گفت: در چنین شرایطی مردم باید امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و صرفه جویی در منابع بیشتر شود و ضمن کاهش ریخت و پاش‌های اداری، کشاورزان خسارت دیده را بانک‌ها و دولت یاری کنند.

وی اظهار کرد :  منطقه نوق رفسنجان برای حفظ ایران و انقلاب و استقلال ۱۱۷ شهید را تقدیم کرد.

انتهای پیام/ی

یادواره 117شهید منطقه نوق با حضور حجت الاسلام انصاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار