برخلاف گزارش های مطرح شده مبنی بر حضور اریکسون روی نیمکت مربیگری تیم ملی عراق،این مربی هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته رسانه های عراقی مدعی شدند اسون گوران اریکسون با فدراسیون فوتبال این کشور برای امضای قرارداد به توافق رسیده و این مربی سرشناس سوئدی در جام ملت های آسیا 2019 هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت، اما یک منبع نزدیک به اریکسون این خبر را تکذیب کرد و گفت سرمربی سابق انگلیس هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

بر اساس گزارش رویترز، اریکسون این هفته با نمایندگان اتحادیه فوتبال عراق در استانبول ملاقات کرد و یک منبع فدراسیون عراق  گفت این مربی سوئدی موافقت کرده است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. این منبع گفت که دو طرف روز دوشنبه بیشتر با یکدیگر بحث و گفتگو خواهند کرد.
با این حال منابع نزدیک به اریکسون به رویترز گفتند که این 70 ساله هنوز درباره قبول یا رد پیشنهاد عراق تصمیمی نگرفته است.
عراق 12 سال قبل عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را به دست آورده بود.

آنها در مرحله گروهی این مسابقات که روز 5 ژانویه در امارات متحده عربی آغاز خواهد شد، با ایران، ویتنام و یمن همگروه شده اند.
اریکسون که انگلیس را در جام جهانی 2002 و 2006 به مرحله یک چهارم نهایی رساند، پس از هدایت ساحل عاج در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ، در سطح ملی مربیگری نکرده است.

آخرین سمت او در لیگ دسته دوم چین بود، که به مدت نیم فصل مربیگری شنژن را بر عهده داشت. او همچنین در تیم های چینی گوانگژو و شانگهای SIPG هم مربیگری کرده است.

قبل از کار با انگلیس، اریکسون در لیگ های سوئد، پرتغال و ایتالیا به عناوین قهرمانی دست یافت.


بیشتر بخوانید: AFC : ایران با درخشش در جام جهانی 2018، چشم به قهرمانی در آسیا دارد



انتهای پیام/


اریکسون هنوز درباره همکاری با عراق تصمیم نگرفته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار