مدیرکل حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی از پذیرش ۱۴۰ نفر برای تحصیل در حوزه‌های علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام صفدر محمدی مدیرکل حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با اشاره به شرکت ۴۰۰ نفر از علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه‌های علمیه استان، در آزمون ورودی گفت: از این تعداد ۱۴۰ نفر موفق به قبولی در مراحل مختلف آزمون ورودی شده اند.
 
وی افزود: پذیرفته شدگان در حوزه‌های علمیه دوازده گانه استان با شرکت در طرح «میثاق طلبگی» و در یک دوره هفت روزه نظام تعلیم و تربیت در حوزه، اخلاق طلبگی و آداب اجتماعی و معنوی آموزش‌های لازم را زیر نظر استادان حوزه فرا گرفتند.
 
حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: پذیرفته شدگان از دهم مرداد ماه جاری پس از طی دوره اختبار و تثبیت به دنیای طلبگی وارد شده و فراگیری علوم دینی و معارف اسلامی را از اول شهریور ماه آغاز می‌کنند.
 
به گفته مدیرکل حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی در حال حاضر یک هزار و ۱۵۰ نفر طلبه در ۱۲ حوزه علمیه برادران در شهرستان‌های استان مشغول فراگیری علوم دینی و معارف اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: آذربایجان غربی دارای ۱۲ حوزه علمیه در شهرستان‌های ارومیه، خوی، میاندوآب، ماکو، سلماس، نقده، شوط، تکاب و شاهین دژ است.
 
انتهای پیام/م
 

۱۴۰ نفر برای تحصیل در حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی پذیرش شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.