مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی از بهره برداری ۲ مدرسه علمی الزهرا در استان بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  حجت الاسلام راحلی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان غربی  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:پذیرش و ثبت نام اینترنتی در حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان غربی از تاریخ 3بهمن آغاز و تا تاریخ 30بهمن ماه ادامه خواهد یافت.
وی افزود: باتوجه به اینکه استان ما جایگاه اول تا سوم را در سطح کشور برای پذیرش و ثبت نام علاقه مندان در حوزه های علمیه به خود اختصاص داده است پذیرش و ثبت نام از علاقه مندان باهدف تربیت و تعلیم معارف و احکام اسلامی در رشد و گسترش شیوه  زندگی اسلامی در 12 مدرسه فعال حوزه های علمیه انجام خواهد گرفت.
حجت الاسلام راحلی  هم چنین با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک دهه ی فجر از افتتاح دو مدرسه ی علمی الزهرا در ارومیه و شهرستان میاندوآب خبر داد و گفت: در حوزه های علمیه خواهران استان طی ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علاوه بر برگزاری چندین برنامه فرهنگی و دینی، تجلیل از ممتازین تحصیلی طلاب شیعه و سنی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

گشایش مدارس علمی الزهرا در آذربایجان غربی بمناسبت دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.