اسراییل قصد دارد جنگنده‌های F۱۵، بالگرد‌های باری و هواپیما‌های سوخت رسان به ارزش کلی یازده میلیارد دلار از آمریکا خریداری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، مطبوعات رژیم صهیونیستی از تلاش این رژیم برای امضای قراردادی بی سابقه برای خریداری جنگ افزار شامل جنگنده های اف پانزده از آمریکا خبر دادند.

بر این اساس، اسراییل قصد دارد جنگنده های رادار گریز اف پانزده، بالگردهای باری و هواپیماهای سوخت رسان به ارزش کلی یازده میلیارد دلار از آمریکا خریداری کند.

ین خبر را روزنامه " اسراییل حیون" در روز پنجشنبه منتشر کرد. این روزنامه اسراییلی این معامله را بزرگترین خرید تسلیحاتی در تاریخ منحوس این رژیم توصیف کرد.

این روزنامه نوشت: " هواپیماهای سوخت رسان و سامانه بالگرد فعلی ارتش اسراییل بسیار قدیمی بوده و باید نوسازی شود. این معامله مانند تمامی خرید های نیروی هوایی اسراییل در سال های اخیر با تامین مالی نظامی آمریکا صورت می گیرد. "

معامله یاد شده با شرکت بوئینگ آمریکا صورت می پذیرد که آخرین خرید تل آویو از این شرکت به نزدیک بیست سال قبل بر می گردد. پیش از این اسرائیل از شرکت بوئینگ صد جنگنده اف شانزده و در سال های اخیر پنجاه جنگنده اف سی و پنج و اف سی و پنج اس از شرکت آمریکایی مارتین لاکهید خریداری کرده بود.

انتهای پیام/

خرید جدید تسلیحاتی اسراییل از آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
اين همه تجهيزات نظامي در فلسطين اشغالي جا نميشه كجا ميخوان پارك كنن
آخرین اخبار