فلسطینیان با اقامه نماز جمعه در خان الاحمر اعلام کردند اجازه اجرای طرح‌های توطئه‌آمیز را نخواهند داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، فلسطینیان با برگزاری نماز جمعه در خان الاحمر، خطاب به رئیس جمهور آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان این پیام را برای آنها ارسال کردند که اجازه اجرای طرح های توطئه آمیز را نخواهند داد.

صدها تن از فلسطینیان در خان الاحمر در شرق شهر قدس اشغالی، نماز جمعه را برگزار کردند و شرکت کنندگان ضمن راهپیمایی در این منطقه، تصمیم مقامات رژیم صهیونیستی را برای ویران کردن این منطقه و کوچاندن اجباری ساکنان آن، محکوم کردند.

خبرنگار این شبکه گزارش داد: فلسطینیان این جمعه برای مقابله با تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر ویران کردن خان الاحمر و کوچ اجباری ساکنان آن، در این منطقه حضور یافتند. پس از موفقیت فلسطینیان در جلوگیری از ویران کردن این منطقه تا یازدهم ماه کنونی، صدها تن از فلسطینیان با حضور در منطقه، نماز جمعه را برگزار کردند.

بدین ترتیب، فلسطینیان برای ادامه نبرد خان الاحمر که رژیم صهیونیستی با هدف یهودی سازی این شهر برای الحاق آن در چارچوب طرح قدس بزرگ تلاش می کند، آماده می شوند.

ولید عساف، رئیس هیئت مقاومت در برابر احداث دیوار حائل و شهرک سازی گفت: «این نبرد پایان نیافته است. توقف موقت، به منزله لغو نهایی این تصمیم نیست. به همین علت، به کار خود ادامه می دهیم و حضور خواهیم داشت تا طرح کوچ اجباری فلسطینیان لغو شود.»

گزارشگر این شبکه در ادامه گفت: ساکنان خان الاحمر و همه کسانی که با آنها اعلام همبستگی کردند، کمی پس از برگزاری نماز جمعه به رغم حضور گسترده نظامیان صهیونیست با برگزاری راهپیمایی، مانع از عبور خودروها در یکی از خیابان های اصلی شهرک، شدند.

فلسطینیان از طریق تظاهرات خود، پیام هایی ارسال کردند مبنی بر این که اجازه نخواهند داد تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که ویران کردن خان الاحمر یکی از مقدمات آن است، اجرایی شود.

خبرنگار در پایان گفت: رژیم اشغالگر سرتاسر خاک فلسطین را محلی برای اجرای طرح یهودی سازی خود می داند. خان الاحمر رمز پایداری جدید فلسطین است که در مقابل رژیم اشغالگر و همه توطئه های صهیونیستی- آمریکایی که با هدف از بین بردن آرمان فلسطین انجام می شود، قیام می کند.

انتهای پیام/

مردم فلسطین برای مقابله با طرح‌های شوم صهیونیست‌ها در خان الاحمر نماز جمعه اقامه کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار