دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

بازگشت بونوچی به جمع یوونتوسی ها

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال بونوچی مدافع تیم میلان به یوونتوس است تا بازیکن باز هم با پیراهن سفید و سیاه تورینی ها به میدان رود. بونوچی 31 سال سن دارد پس از 7 سال دوری از تیم اصلی خود یعنی یوونتوس تصمیم به بازگشت گرفته است و گویا می خواهد در این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

مورینیو از جذب ساندرو دست کشید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستریونایتد از مدت ها پیش برای جذب الکس ساندرو سرمایه گذاری های بسیاری را انجام داده بود حالا اما گفته می شود انقال این بازیکن به جمع شیاطین سرخ غیر ممکن شده و این بازیکن از یوونتوس خارج نخواهد شد. حالا اما  مورینیو اعلام کرده است که هزینه  جمع شده برای خرید این بازیکن را برای جذب بهترین مدافعان جهان صرف خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

کورتوا در یک قدمی رئال / احتمال بازگشت موراتا به ایتالیا


 

لسترسیتی : مگوایر فروشی نیست

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه لسترسیتی لیگ برتر فوتبال انگلیس به تازگی اعلام کرده است که هری مگوایر یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی روسیه 2018 را نخواهد فروخت و ارزش این بازیکن را نزدیک به 65 میلیون پوند اعلام کرده است. مگوایر نیز می خواهد تا این فصل را در لسترسیتی بوده و پیشرفت هایی را به همراه این تیم بدست آورد.

تیم آینده مورتا مشخص شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه میلان در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن خط حمله چلسی ، آلوارو موراتا را جذب کرده و  به تیم خود آورد. باشگاه میلان همچنین برای خرید این بازیکن باید مبلغ 82 میلیون دلار را به چلسی پرداخت و این بازیکن فصل آینده یکی بازیکنان اصلی خط حمله این تیم خواهد بود.

دارمیان تصمیم به خروج از منچستریونایتد گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی متئو دارمیان بازیکن تیم منچستریونایتد در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک کرده و به یکی از باشگاه های یوونتوس ،ناپولی ، اینترمیلان بپیوندد.به گفته خود این بازیکن دلیل خروجش مخالفت با سرمربی این تیم منچستریونایتد بوده است.

انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار