نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی ، فضای ورزشی برای بانوان این شهرستان ناکافی دانست و ابراز امیدواری کرد : فضای ویژه‌ای برای ورزش خانم‌ها اختصاص پیدا کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی امروز در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از طرح های ورزشی نطنز اظهار کرد: ورزشکاران برتر نطنز در گذشته مقام‌های بسیار خوبی را در سطح کشور کسب کردند و همواره در سطح ورزش درخششی در سطح کشور داشته‌ایم.

وی افزود: در جلسه‌ای که در شب گذشته با حضور مسؤولان هیأت‌های ورزشی تشکیل شد مطالبات، گله‌ها و کمبودها مطرح شد، در شهرستان نطنز سالن‌های ورزشی دارای کمبودهای بسیاری است و بعضاً تکمیل‌نشده‌ که امیدواریم با تخصیص اعتبار ویژه از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان این کمبودها رفع شود.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص فضای ورزشی برای بانوان هم در شهرستان نطنز با کمبود مواجه هستیم و امیدواریم فضای ویژه‌ای برای ورزش خانم‌ها اختصاص پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر به جوانان و ورزش توجه ویژه به خاصی داشته باشیم بسیاری از مشکلات اجتماعی از جامعه رخت بر خواهد بست و نگرش و توجه به ورزش مطمئناً می‌تواند جامعه ما را بیمه کند امیدواریم امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان این کمبودها رفع و ما بتوانیم به جوانان شهر خود خدمت شایسته را داشته باشیم.

رئیس شورای شهرستان نطنز نیز در این برنامه اظهار کرد: شهرستان نطنز 50 سال پیش عنوان سکان‌دار ورزش استان اصفهان محسوب می‌شد و هم در تمامی رشته‌ها ورزشکاران شهرستان نطنز مقام‌های برتر و نشان‌های طلا را کسب می‌کردند.

علیرضا عراقی افزود: در ورزش شهرستان نطنز سال‌ها وقفه افتاده و در این سال‌ها ، ورزشکاران شروع خوبی داشته اند و انگیزه لازم برای ادامه ورزش و همچنین ورزش قهرمانی وجود دارد.

وی ، کمبود سرانه ورزشی و اعتبار برای تجهیز سالن‌ها را از جمله مشکلات ورزش شهرستان نطنز برشمرد و گفت: سالن هست ولی امکانات سالن کافی نیست و در این حوزه هم هنوز خیران ورودی به فضای ورزشی نداشتند امیدواریم سفر وزیر محترم ورزش و جوانان خیروبرکتی برای تخصیص اعتبار ویژه برای کمبود مشکل ورزش داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

بازدید وزیر ورزش و جوانان ازطرحهای ورزشی نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار