در هفته دولت امسال 12 روستای شهرستان مهاباد از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بازدید از پروژه های گازرسانی این شهرستان گفت: طرح گازرسانی به 12 روستای این شهرستان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

ایرج شجاعی افزود: برای گازرسانی به روستاهای شهرستان مهاباد امسال فعالیت چشمگیری آغاز شده و در حال حاضر در هفت محور از روستاهای این شهرستان عملیات گازرسانی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: علیرغم سخت گذر بودن و سختی کار در مناطق کوهستانی پیشرفت فیزیکی گازرسانی در مهاباد در مقایسه با سایر شهرها بالاتر است.

رئیس اداره گاز شهرستان مهاباد هم گفت: پروژه گازرسانی در شهرستان مهاباد شامل عملیات لوله گذاری 18 روستای محور حاجی خوش با کهریزه شیخان، تمام روستاهای محور مهاباد به  بوکان و روستاهای لاچین، شیلان آباد، حه وته وانان و ساروانان و همچنین گاز رسانی به 51 روستای بخش خلیفان مهاباد را شامل می شود که بخشی از آن در سال جاری  و بخشی دیگر در سال 98 به بهره برداری می رسد.

جلال شمس برهان افزود: درحال حاضر 18 بیل مکانیکی در چندین محور عملیات حفاری را در مسیرهای سخت گذر انجام می دهند.

وی اضافه کرد: پروژه های گازرسانی درمهاباد با اعتباری بالغ بر120 میلیارد تومان درحال اجراست که تاکنون 91 میلیارد تومان آن اختصاص یافته و بقیه نیز تا پایان سال اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

افتتاح پروژه های گازرسانی در هفته دولت

برچسب ها: گازرسانی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.