فرمانده انتظامی زهک از دستگیری ۱۲خرده فروش و معتاد پرخطر در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پایگاه خبری پلیس؛ آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی زهک اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح احساس امنیت در بین شهروندان و به منظور ایجاد فضای ناامن برای مجرمان وقانون شکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان زهک به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: طی این عملیات، ۱۲ خرده فروش و معتاد پرخطر جمع آوری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در نتیجه اجرای این طرح ۳۳ تبعه بیگانه غیر مجاز و ۲۸ نفر نیز در خصوص مابقی جرایم شناسایی شده و طی چند عملیات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی زهک دستگیری ۶ سارق را از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح برشمرد و گفت: در اجرای این طرح ۱۷ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف نیز به پارکینگ منتقل شدند.

آیت الله قره گوزلو ضمن تأکید بر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء نظم اجتماعی تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدار‌های پلیسی توسط آحاد مردم، ارتقاء نظم و امنیت را در سطح شهرستان به دنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک موفقیت‌های به دست آمده را نتیجه همکاری و تعامل تنگاتنگ مردم با پلیس عنوان کرد و ضمن قدردانی و تشکر از شهروندان از آنان خواست، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

جمع آوری معتادین پرخطر در زهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار