فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی، دستگیری ۹۴ سارق و کشف ۲ تن ۲۵۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در تیر ماه سال جاری خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در ایرانشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ محمود سعادتی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۹۴ سارق حرفه‌ای در تیر ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۴۷ فقره سرقت نیز اعتراف کردند.

وی افزود: با اجرای طرح‌های مختلف امنیت اجتماعی در تیر ماه سال جاری شاهد کاهش ۵۹ درصدی وقوع سرقت‌های مسلحانه و افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان مسلح نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده درسطح شهرستان و جمع آوری ۴۴ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و فنون تخصصی پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف ۲ تن ۲۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ نفر سوداگر مرگ در تیر ماه شدند.

سعادتی ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در این مدت، بیش از یک میلیارد و ۸۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف که در این راستا ۲۹ خودرو توقیف و ۳۳ متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۱۵۲ دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار