وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم از خدمات حوزه بهداشت و درمان در کشور رضایت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت و دیگر طرح‌های بهداشتی و درمانی، باعث رضایت مردم در این حوزه شده است.

وی افزود: در گذشته مردم از بخش‌های سلامت، درمان و دارو ناراضی بودند که خوشبختانه طی چند سال اخیر، گام‌های مؤثری برای بهبود این وضعیت برداشته شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرای طرح‌های درمانی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: شاخص‎های سلامت و بهداشت در بخش‌های کاهش مرگ و میر نوزدان بدو تولد و مادران باردار، و بهداشت محیط در این استان، نسبت به برخی از مناطق کشور بالاتر و رضایت‌بخش‌تر است.

هاشمی، تعداد تخت‌های بیمارستانی چهارمحال و بختیاری نسبت به جمعیت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان تا ۱۰ سال آینده نیازمند یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی خواهد بود.

وی افزود: خیران چهارمحال و بختیاری به تمامی تعهدات خود در حوزه بهداشت و درمان عمل کرده‌اند و از وزارت بهداشت در این زمینه جلوتر هستند.

وزیر بهداشت به منظور افتتاح پایگاه اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری، بهره برداری از فاز دوم بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد و بیمارستان شهدای لردگان، به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/ف

سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار