فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از ضرورت برگزاری کارگاه ارتقاء دانش رسانه‌ای فرماندهان و مدیران ناجا برای کنترل و پیشگیری موثر در برابر بحران‌ها و جرائم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در دومین روز از برگزاری سی امین کارگاه ارتقاء دانش رسانه‌ای فرماندهان و مدیران ناجا، گفت: تفاوت ما در نیروی انتظامی با سایر نیرو‌های مسلح در این است که ما با مردم ارتباط بیشتری داریم.

وی افزود: از آنجا که پلیس در معرض قضاوت مردم قرار دارد و عملکردش در سطح جامعه منعکس می‌شود لذا برگزاری این گونه کارگاه‌ها می‌تواند در راستای برقراری ارتباط مناسب و مطلوب فرماندهان و مدیران با شهروندان کارساز باشد.

سردار "قنبری" در ادامه بیان داشت: هر اندازه در ارتباطات خود با مردم صادق باشیم، به همان میزان مردم ما را به درستی مورد قضاوت و ارزیابی قرار خواهند داد و یکی از اهداف برگزاری این کارگاه مهندسی گفتمان فرماندهان و مدیران انتظامی است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که هم امنیت عینی را در سطح جامعه تامین کنیم و هم امنیت ذهنی مردم را که از آن به عنوان "احساس امنیت" یاد می‌شود برقرار سازیم و الحمدالله تا کنون به خوبی از عهده آن برآمده ایم، البته برای تامین امنیت سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی دیگر نیز می‌بایست در کنار پلیس وظیفه خود را به درستی ایفا کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر مردم درک کنند که ارتباط پلیس با آن‌ها ارتباطی صحیح و صادقانه است به این ذهنیت خواهند رسید که اگر جرمی علیه آن‌ها رخ بدهد، یقیناً پلیس به فکر آنان خواهد بود تا حقی که از آنان ضایع شده به آن‌ها برگردد.

وی با اشاره بر اینکه با ارتقاء دانش رسانه‌ای و ارتباط صحیح با مردم احساس امنیت در بین شهروندان افزایش پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی که تمام سر ریز‌های موضوعات و مشکلات جامعه به نیروی انتظامی ختم می‌شود می‌تواینم با مدیریت صحیح برخی از ناآرامی‌های احتمالی را مهار و کنترل کنیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم انتظار شان از پلیس این است که از حق آنان دفاع شود، بنابراین رسالت ما در برابر تامین امنیت مردم رسالت سنگین و خطیری است و فرماندهانی که به سلاح رسانه تجهیز هستند با ارسال یک پیام هوشمندانه در سطح جامعه می‌توانند آتش بسیاری از شایعات را خاموش کنند.

انتهای پیام/ع

کارگاه ارتقاء دانش رسانه‌ای فرماندهان و مدیران ناجا برگزارشد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار