هم زمان با میلاد امام رضا(ع)بلوار آیت الله بروجردی،طولانی ترین بزرگراه درون شهری قم با هزینه 130 میلیارد تومان به بهره برداری رسيد.

بلوار آیت الله بروجردی در قم به بهره برداری رسیدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در سالروز میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) بلوار آيت الله بروجردی،طولانی ترین بزرگراه درون شهری قم با حضور رئيس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسيد.

این بلوار که شهرک پرديسان را به مناطق مرکزی شهری قم متصل می کند در مدت سه سال و با هزينه 130 ميليارد تومان از محل اعتبارات شهرداری قم ساخته شده است.

لاریجانی، در مراسم افتتاح اين طرح با قدردانی از خدمات شهرداری قم نقش تاثيرگذار اين طرح را در کاهش ترافيک ورودی و خروجي قم به سمت پرديسان مورد توجه قرار داد و گفت: سرعت اجرای اين طرح از جمله ويژگي های آن است.

 سقاييان نژاد، شهردار قم هم در سخنانی با اشاره به اينکه در دهه کرامت 200 پروژه با400 ميليارد تومان هزينه در مناطق هشت گانه شهرداری قم به بهره برداری می رسد گفت: مهمترين اين طرح ها افتتاح بلوار آيت الله بروجردی است که مسير دسترسی اهالی  پرديسان را به مناطق مرکزی شهر قم تسهيل می کند.

وی افزود: جمعيت شهرک پرديسان هم اکنون 150 هزار نفر است که در آينده به 300 هزار نفر می رسد که از اين جهت نقش تاثير گذاری در کاهش ترافيک اين منطقه خواهد داشت.

گفتنی است:وجود معارضان در طول اجرای این پروژه در کنار احداث تقاطع شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی سبب به تعویق افتادن زمان بهره‌برداری از این پروژه شده بود.

انتهای پیام/ش

افتتاح بلوار آیت الله بروجردی در قم

برچسب ها: شهرداری ، دهه کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار