بوستان ۴۰۰ هکتاری مرجعیت در بلوار آیت الله بروجردی محدوده کوه دوبرادران در سال جاری احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ پیام جوادیان با اشاره به آخرین اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در زمینه توسعه بوستان‌ها و پارک‌ها شهری اظهار کرد: با توسعه معابری چون بلوار آیت‌الله بروجردی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ایجاد بوستان‌های جنگلی در شهر ایجاد شده و در همین زمینه برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

وی از  کاشت و احداث بوستان ۴۰۰ هکتاری مرجعیت در بلوار آیت الله بروجردی در محدوده کوه دوبرادران خبر داد و اظهار کرد: این بوستان به وسعت 400 هکتار در مجاورت بلوار آیت‌الله بروجردی و پشت کوه دو برادران قرار گرفته که امسال عملیات کاشت درختان آن انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تکمیل درختکاری بوستان زائر و شروع عملیات عمرانی آن روبروی کوه دو برادران را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این پروژه با اعتبار 6 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دستور کار شهرداری است.
 وی از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و عملیات عمرانی بوستان خضر نبی خبر داد و افزود: این بوستان به وسعت ۴۰ هکتار در نظر گرفته شده که کاشت درختان این منطقه تمام شده و بحث عمرانی آن باقی مانده است. 
جوادیان خاطرنشان کرد: کاشت درختان بوستان شهدای گمنام در دامنه کوه خضر نبی نیز تکمیل شده و عملیات عمرانی این بوستان پس از ارائه طرح انجام می‌شود.

انتهای پیام/ت

3میلیاردتومان اعتبار برای بهسازی و عملیات عمرانی بوستان خضر نبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار