مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: رشته تربیت ‌بدنی برای اولین بار در هنرستان امام خمینی(ره) این شهرستان تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول به تعریف برخی رشته‌های جدید برای دانش‌آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش اشاره کرد و بیان داشت: تا به امروز رشته تربیت ‌بدنی به صورت تخصصی برای دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش وجود نداشت.

وی در ادامه اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از امسال ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم هنرستان امام خمینی(ره) در این رشته امکانپذیر است.

جرجانی با بیان اینکه برای شروع، امسال در این هنرستان یک کلاس 20 نفره برای این رشته تشکیل می شود، اذعان داشت: درصورت استقبال دانش‌آموزان ظرفیت این رشته افزایش می یابد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هنرستان امام خمینی(ره) یک هنرستان پسرانه است تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای ایجاد این رشته در هنرستان‌های دخترانه انجام شده است و در بازدید وزارتخانه از زیرساخت‌های موجود نیز مورد خاصی دیده نشد و در حال حاضر منتظر صدور مجوز هستیم تا امسال در این رشته دانشجوی دختر نیز پذیرش کنیم.

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: در مجموع در دزفول 76 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند و این دانش‌آموزان از رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استقبال مناسبی داشته‌اند. بیشترین ظرفیت فضاهای ورزشی در شهرستان به آموزش و پرورش تعلق دارد.

انتهای پیام/گ

تاسیس مدرسه تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیخی بابایی
۰۱:۱۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
سلام امسال ی کاری کنید واسه دختران داوطلبه رشته ی تربیت بدنی
من خیلی ب این رشته علاقه دارم
واقعا فرق بین مذکر و مونث چیه که پسرا میتونن برن ولی دخترا ن؟!
لطفا بیشتر پیگیری کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
معصومه دهنوی
۰۰:۱۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام
پس دخترا تکلیفشون چی میشه
واقعا دوست دارم تو این رشته درس بخونم