مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: برنامه نرم افزار خدمات عمومی برای اولین بار در ایران توسط واحد انفورماتیک سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان تدوین شده است.

سید رضا جعفریان در گفت وگوی اختصاصی  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص الکترونیکی شدن خدمات باغ رضوان اظهار کرد:کلیه‌ی امور جاری در آرامستان توسط نرم‌افزارهای تدوین شده انجام می‌گیردو کار دفتری در این مجموعه منسوخ شده است.

وی با اشاره به تدوین خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن تصریح کرد:این اپلیکیشن برای اولین بار در ایران توسط واحد انفورماتیک سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان تدوین و به نام اپلیکیشن خدمات عمومی نام‌گذاری شده است.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان قابلیت‌های این نرم‌افزار بیان کرد:جستجوی مزار عروجیان با عکس وشرح مختصر زندگی نامه متوفی در صورت  ارائه توسط بستگان وی به سازمان،یکی از امکانات این نرم‌افزار است.

جعفریان با اشاره به دیگر قابلیت‌های این برنامه نرم افزار ادامه داد:مسیریابی قبور با GpS از طریق وارد کردن نام،نام خانوادگی و یاشماره قطعه متوفی از دیگر امکان این نرم افزار است.

وی با اشاره به برنامه‌های این نرم‌افزار در قالب چند مرحله افزود:در مرحله 1،امکان ثبت سفارش خدمات مجالس و درخواست قاریان و مداحان،بدون نیاز به مراجعه شهروندان به باغ رضوان فراهم شده است.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در ادامه گفت:معرفی مشاهیر و بزرگان مدفون در آرامستان،آشنایی با آداب زیارت اهل قبور و ادعیه‌ی مورد نیاز،در این اپلیکیشن انجام شده است.

اعزام خودرو حمل متوفی از طریق برنامه نرم افزار

وی افزود: قرار است در آینده درخواست اعزام خودرو حمل متوفی  از طریق این اپلیکیشن صورت  گیرد و به محض درخواست در سیستم ثبت  خودرو به محل درخواستی اعزام می‌شود.

جعفریان با بیان اینکه در فاز 2 این نرم‌افزار امکان پیش‌فروش یا خرید قبور پیش‌بینی شده است،عنوان کرد:شهروندان بدون مراجعه به باغ رضوان و یا دفاتر خدماتی که در مناطق دایر است،می‌توانند قبرو قطعه مورد نظر خود را انتخاب کنند و طبق مصوبه شورای شهر،نرخ آن را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی با اشاره به فاز3 این طرح بیان کرد:برنامه خرید و نصب سنگ مزار وشن‌ریزی اطراف قبور وکلیه خدماتی که مردم انتظار دارند،در این نرم‌افزار تعبیه شده است.

 مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اهداف این مجموعه خاطر‌نشان کرد:رویکرد ما این است که گام موثر در تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی برداریم و مردم شریف اصفهان در شرایطی که داغدار عزیزانشان هستند،دغدغه فکری کمتری داشته باشند.

جعفریان با اشاره به اینکه امکان زیارت آنلاین در 4 مرحله پیش بینی شده است،افزود:مردم با جستجوی قبور متوفیان در تمامی قطعه ها،عکس متوفی نشان داده می شود و از راه دور می توانند زیارت اهل قبور را انجام دهند
وی افزود:همچنین آرامستان های محلی نیز قرار است تحت پوشش این نرم افزار قرار گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.