نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی گفت: قطعه نخست آزادراه کنارگذر شرق اصفهان(سپاهان) از بزرگراه کاشان تا نزدیکی شهر کمشچه در شهرستان برخوار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: با وعده قول مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور به‌عنوان سهام‌دار اصلی طرح آزادراه سپاهان، قطعه نخست این طرح امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: جمشید تقی‌زاده مدیرعامل جدید سازمان بازنشستگی کشور این نوید را به مردم استان اصفهان داده که در گام نخست با تأمین به‌موقع اعتبارات آزادراه کنارگذر شرق اصفهان، قطعه اول این طرح از بزرگ‌راه کاشان تا نزدیکی شهر کمشچه در شهرستان برخوار امسال بهره‌برداری می‌شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌ که سازمان بازنشستگی کشور سهام‌دار اصلی این طرح راه‌سازی است، گفت: کنارگذر شرق اصفهان در 3 قطعه در حال احداث است که قطعه نخست از بزرگراه کاشان تا بالای شهر اصفهان، قطعه دوم از کمشچه تا بزرگراه شهید چمران و شهرک بهارستان و قطعه سوم از کنار باغ رضوان شروع می‌شود و تا گردنه لاشتر بعد از شهرک بهارستان طراحی‌شده  و به‌تدریج ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد ریالی برای این طرح خاطرنشان کرد: مدیرعامل جدید سازمان بازنشستگی کشور تأمین اعتبارات این طرح را از اولویت‌های این سازمان می‌داند و تلاش خواهد کرد  وضعیت پرداخت اعتبارات آزادراه سپاهان را بهتر از گذشته تأمین کند.

حاجی‌دلیگانی یادآور شد: این آزادراه مسیر رفت‌ و آمد خودروها از شمال به جنوب را بدون ورود به شهر اصفهان تسهیل خواهد کرد و صرفه‌جویی سوخت، کاهش خطرات جاده‌ای، کوتاه شدن مدت سفر، کاهش ورود ماشین‌آلات سنگین به منطقه شهری اصفهان و کم شدن آلودگی هوا را برای شهروندان اصفهانی به ارمغان خواهد آورد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.