مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت:: امسال در ایام دهه کرامت بیش از ۵۰۰ برنامه، داخل و خارج از کشور در حوزه رضوی برگزار شد.

اجرای بیش از 500 برنامه به مناسبت دهه کرامت در حوزه رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، برازش در نشست هم اندیشی رؤسا کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورا‌های اسلامی کلانشهر‌های کشور و مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : امید است با تداوم این برنامه‌ها شاهد بهره مندی بیشتر از تجربیات مختلف فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ رضوی باشیم.

تقی زاده خامسی شهردار مشهد هم در این نشست با اشاره به اقدامات شهرداری‌ها در حوزه شهری گفت : افرادی که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند، اگر می‌خواهند فعالیت‌های آنان برای مردم جاذبه داشته باشد ، باید در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ شهروندی فعالیت کنند .

وی افزود : شهروندان زمانی شهر نشین محسوب می‌شوند که به عنوان شهروند به وظایف خود در حوزه شهری آشنا باشند ، اما به این مهم توجه نشده است .

مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران هم در ادامه گفت : باید در حوزه فعالیت‌های فرهنگی کشور ، حدود و وظایف هر دستگاه مشخص شود .

وی افزود : حوزه فرهنگ حوزه بخشی نیست ، بلکه این حوزه فرابخشی است که شناسایی نقاط مشترک فعالیت‌های فرهنگی در دستگاه‌های مختلف موضوعی راهگشا است که باید به آن توجه شود .

گفتنی است در این نشست ، جنبه‌های مختلف همکاری‌های مشترک مدیران شهری در حوزه‌های فرهنگی ، هنری ، راه‌های توسعه فرهنگی و مشارکت‌های بین سازمانی بررسی شد .

انتهای پیام // ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار