قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جشن‌های چهلمین بهار انقلاب اسلامی با محوریت مردم، تبیین دستاورد‌های انقلاب و ارزش گذاری داشته‌های فعلی برگزار می‌شود.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در این مراسم اظهار کرد: باید برای زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب، تلاش مستمر و هدفمند داشته باشیم .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز پر قدرت‌تر از گذشته استمرار دارد، افزود: ما باید برای هدف‌های والای انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنیم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فرصت نگاه به گذشته برای توسعه هر چه بهتر انقلاب است و ما باید هدف انقلابمان را برجسته و بیشتر از قبل برای مردم بازگو کنیم .

تبادار استاندار فارس هم در این مراسم با بیان اینکه باید به دور از یاس و ناامیدی، وحدت و همدلی را در جامعه گسترش دهیم، تصریح کرد: باید با مردم صادق بود و نباید وعده‌هایی داد که نتوانیم آن‌ها را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی صحیح، امید، نشاط و شادابی را برای آینده جامعه به ارمغان بیاوریم.

در این مراسم از نشان چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد و برخی از اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فارس برنامه‌ها، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و نظرات خود درخصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بیان کردند.

انتهای پیام/ن

صحبت های قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار