تحلیل گر بازار سرمایه گفت: اگر وضعیت تلاطمات بازار ارز سروسامان گیرد به طور قطع گواهی سکه در بازار بورس عرضه می‌شود.

ورود گواهی سکه در بورس در گرو سامان گرفتن تلاطمات ارزیعظیم ثابت تحلیل گر بازار سرمایه در گفت وگو با  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به عدم عرضه اوراق گواهی سکه در بازار سرمایه اظهار کرد: اگر تلاطمات بازار ارز سروسامان گیرد به طور قطع گواهی سکه در بازار بورس عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه گواهی سکه در بازار به خوبی طراحی نشده است، تصریح کرد: بسیاری از کارشناسان بازار سهام براین باورند که این بازار با مشکل مواجه است و بدلیل هزینه‌های بالا در تلاش برای کاهش هزینه‌ها هستند.

گفتنی است ؛با توجه به تداوم التهابات فعلی بازار سکه طلا، بانک مرکزی با همکاری سازمان بورس اوراق و بهادار از روز دهم تیرماه امسال در اقدامی جدید امکان عرضه تمامی حواله‌های پیش فروش شده را در بورس فراهم کرد تا با این کار ضمن پاسخگویی به عطش متقاضیان و متعاملان سکه و طلا، تحرک‌بخشی سمت عرضه بازار زیاد گردد که البته این امر اتفاق نیفتاد.

به باور کارشناسان با عرضه اوراق گواهی سکه، سمت عرضه تحریک می‌شود و اگر بازار روال طبیعی داشته باشد، قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

گفت‌وگو از سحر آرام

گواهی سکه در بازار به خوبی طراحی نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
وقتی مالیات فروش سکه رو میگیرن چرا سکه ها رو نمیدن اوناییم که میگن نفروختن باس هر شیش ماه سکه ها رو بیارن بانک نشون بدن که معلوم بشه
آخرین اخبار