مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: کاهش ورود گردشگران خارجی در فصل تابستان تابع الگوی بازار گردشگری بین المللی در کشور ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، با اشاره به اینکه کاهش ورود گردشگران خارجی در فصل تابستان تابع الگوی بازار گردشگری بین المللی در کشور ایران است، ادامه داد: برنامه سفر گردشگران خارجی به کشور ایران از نیمه دوم فروردین ماه تا اوایل تابستان و از نیمه دوم شهریور ماه تا اواخر آبان ماه است.

وی اضافه کرد: این الگوی زمانی در سالیان گذشته همواره به عنوان الگوی غالب در ورود گردشگران خارجی به مقصد ایران و به تبع آن استان فارس وجود داشته است.

مصیب امیری افزود: در کنار توجه جدی به توسعه گردشگری ورودی، این اداره کل در نظر دارد با حمایت از برنامه‌های اجرایی گوناگون، شرایط را برای تحرک پذیری بیش از پیش گردشگری داخلی و درون استانی فراهم کند تا در فصولی که گردشگرخارجی کم است، بتوانیم از ظرفیت‌های اقتصادی این صنعت همچنان بهره‌مند باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: ضرورت دارد تا برای رسیدن به این هدف از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استفاده شود و با روش‌های مختلف بازاریابی از جمله ارائه بسته‌های سفر‌های ارزان قیمت در جذب گردشگران داخلی تلاش کنیم.

انتهای پیام/ن

وضعیت ورود گردشگران خارجی در فصل تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.