معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: 365 راهنمای گردشگر خارجی مجوز دار، کار راهنمایی گردشگران خارجی را برعهده دارند.

فعالیت 365 راهنمای گردشگر خارجی مجوز دار در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمد رحیم نوروزیان، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی در جلسه ستاد، ارتقای امنیت گردشگران خارجی افزود:سالانه حدود 8 میلیون تردد خارجی در خراسان رضوی ثبت می شود که برای بهبود شرایط و رفع برخی از مشکلات هماهنگی جدی تری باید صورت گیرد.
 
وی تصریح کرد:دستورالعمل ارتقای گردشگران خارجی بر مبنای کار است و ایجاد فضای امن با رفع محدودیت‌های احتمالی از وظایف ستاد می‌باشد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به چالش‌های گردشگران خارجی گفت: فعالیت واسطه‌ها و دلالان در حوزه‌ی توریست درمانی و عدم استفاده کامل در ظرفیت‌های بخش خصوصی از مهمترین چالش‌های این حوزه است.

نوروزیان افزود:تخصصی شدن ورود گردشگر از کشور‌های مختلف با تصدی، آژانس‌های تخصصی مجوز دار، ارتقای امنیت این گردشگران میتواند به افزایش ورود گردشگران خارجی کمک کند.
 
وی تصریح کرد:باید با تخلفات و جرایم احتمالی گردشگران خارجی با رعایت ملاحظات و دستور العمل‌ها به طور جدی رسیدگی و برخورد شود.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

سالانه حدود 8میلیون تردد خارجی در خراسان رضوی ثبت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.