رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مانه و سملقان گفت: تاکنون ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایر در این شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛  روح الله کاویانی رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به طرح‌های روستایی و عشایر افزود:  تاکنون ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایر در این شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.
وی افزود: ۳۸۶ طرح به مبلغ ۷۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال مصوب و به بانک‌ها معرفی شده است.
کاویانی سهم شهرستان از پرداخت این اعتبارات پرداخت ۶۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که تاکنون ۳۹۶ طرح در کمیته فنی بررسی شده است.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر گفت: تا کنون در شهرستان مانه و سملقان ۱۱ طرح به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات ارسال شده است که تا کنون پرداخت ۱۵ میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی به این طرح‌ها مصوب شده و پرداخت ۱۰ میلیارد ریال نیز در دست بررسی است.
وی با بیان این که این تسهیلات در مناطق مرزی چهار درصد و در سایر مناطق ۶ درصد است، افزود: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرح‌های مصوب و معرفی شده به بانک‌های عامل، منجر به پرداخت شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانه و سملقان اظهار کرد: برای طرح گردشگری ، ایجاد هتل در منطقه قاضی که از طرح‌های اشتغالزایی است که برای کمک به اجرای آن ۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
انتهای پیام / ب

۳۶ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری در مانه و سملقان پرداخت شد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.