مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از 4 تا 14 مرداد مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

همدان میزبان مسابقات شطرنج جام ملت های آسیاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در راستای رویداد گردشگری «همدان، 2018» همدان در یکی دو ماه آینده میزبانی‌های متعددی را در رقابت‌های ملی و بین المللی شطرنج برعهده دارد و مردادماه و شهریورماه میزبان 3 رویداد مهم داخلی و بین‌المللی است.

وی به مسابقات شطرنج اشاره کرد وگفت:از4 تا 14 مردادماه میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با حضور 15 تیم آسیایی برگزار می‌شود و پیش‌بینی ما این است که بیش از 150 شطرنج‌ باز در این مسابقات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا چکیده‌ای از بهترین‌های قاره کهن در قالب تیم‌های ملی به همدان سفر می‌کنند.

منعم در ادامه بیان کرد: پس از برگزاری جام ملت‌های آسیا، از 18مرداد امسال میزبان جشنواره قهرمانی کشور در بخش مردان هستیم و سپس از 26 مردادماه تا 2 شهریور باید رقابت‌های بین‌المللی اوپن ابن سینا را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این3 رویداد مهم زمینه حضور صدها شطرنج‌باز برجسته داخلی و خارجی را به استان مهیا کند، عنوان کرد: میزبانی این رقابت‌ها بزرگترین گام معرفی همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا خواهد بود.

انتهای پیام / ب

شرکت 150 شطرنج باز با حضور 15تیم آسیایی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.