جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید با حضورخادمان حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) در شهر بروجرد و بخش اشترینان برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یک گروه از خادمان حرم رضوی با حضور در شهر بروجرد و عیادت از بیماران، زندانیان با خانواده معظم شهدای بروجرد دیدار کرده و در جشن سالرزو ولادت امام رضا (ع) در امامزاده جعفر بروجرد شرکت کردند.

گروه دیگر خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) با حضور در روستا‌های شهید بروجردی، دهترکان و جشنواره زیر سایه خورشید را در گلزار شهدای گمنام اشترینان برگزار کردند.

پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در یک هزار و ۵۰۰ شهر و روستا و ۱۵ کشور جهان از ۲۴ تیرماه تا ۳ مرداد همزمان با دهه کرامت برگزار شد.
شعار کاروان زیر سایه خورشید ' هر چه دارم از تو دارم ' می‌باشد که این شعار محور برنامه‌های مختلف مانند دیدار محرومان، تکریم و دیدار خانواده‌های معظم شهدا، حضور در بیمارستان‌ها و مراکز ایتام و زندان ها، و دیدار با نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها و مسئولین کشوری، کارآفرینان، کشاورزان، زوج‌های حوان است.

انتهای پیام/د

جشنواره زیر سایه خورشید در بروجرد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.