با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۲۷۰ نفر، بافت تاریخی شیراز صاحب یک هتل شد.

بافت تاریخی شیراز صاحب هتل شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از افتتاح یک هتل در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز خبر داد و گفت: افتتاح هتل بین الحرمین در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز، فرصتی برای احیای بافت و ایجاد نشاط و پویایی در آن به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در منطقه غنی تاریخی- فرهنگی بافت، این فرصت را برای گردشگران داخلی و خارجی که در سفر خود علاقمند به اقامت در فضا‌های متفاوت گردشگری هستند را فراهم می‌کند.

امیری با اعلام اطلاعات این هتل ادامه داد: هتل بین الحرمین با متراژ ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیر بنای ۶ هزار مترمربع با حجم سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومان در این منطقه از شیراز بنا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس افزود: با افتتاح این هتل با ظرفیت ۶۰ اتاق که توسط شرکت سرمایه گذاری توسعه کاروانسرای پارس ساخته شده است، زمینه اشتغال ۷۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی با ذکر آمار تعداد هتل‌های استان اعلام کرد: در حال حاضر ۶۷ هتل، متل و ... با ظرفیت ۷ هزار و ۵۸۳ اتاق در فارس وجود دارد که با افتتاح هتل بین الحرمین و افزوده شدن ۶۰ اتاق دیگر، تعداد به ۷ هزار و ۶۴۳ اتاق افزایش می‌یابد.

امیری بیان کرد: همچنین تعداد تخت‌های استان نیز از ۱۸ هزار و ۱۷ تخت بود به حدود ۱۸ هزار و ۱۳۷ تخت خواهد رسید.

انتهای پیام/ر

افتتاح یک هتل در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.