فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ادارات باید در شیوه مصرف برق الگوی مردم باشند، گفت: با دستگاه هایی که دستورالعمل مدیریت مصرف برق را رعایت نکنند، با جدیت برخورد می کنیم.

برخورد جدی با ادارات پرمصرفبه  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه فضل الله رنجبر  فرماندار کرمانشاه گفت: مصوبات شورای اداری استان کرمانشاه در باره کاهش مصرف برق را به همه ادارات مرکز استان ابلاغ کرده ایم و رعایت این مصوبه ضروری است.

وی  افزود: مسئولان و دستگاه های دولتی باید پیشرو کاهش مصرف برق باشند تا هم الگوی شهروندان قرار بگیرند و هم فشار کمتری در نتیجه قطعی برق بر مردم وارد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه  گفت: حدود 40 اداره استان دستورالعمل دولت برای مدیریت مصرف برق را رعایت نکرده اند که اسامی آنها را به استانداری اعلام کرده ایم.

علیمراد مرادی ‌مجد افزود: با تغییر ساعات کار اداری در استان انتظار داشتیم که مصرف برق این بخش حدود 50 مگاوات کاهش یابد اما این رقم از 35 مگاوات بیشتر نشده است.

در حالی که میانگین مصرف برق بخش اداری در کشور حدود 12 درصد کل مصرف است اما این رقم در استان کرمانشاه از مرز 20 درصد هم گذشته است.

یکی از پیامدهای نامطلوب قطعی برق در شهرستان یک میلیون و 80 هزار نفری کرمانشاه، کساد شدن بازار کسبه و اصناف شهرستان است.

 به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه 'برق بازارهای مدرس، مسکن و نوبهار در زمان ظهر و با هماهنگی اتحادیه اصناف استان قطع می شود تا با تعطیلی روزانه کسبه همزمان شود و ضرر کمتری به آنان برسد.'

اما برنامه دقیقی برای قطعی برق تولیدی ها و کسبه ای که در دل مناطق مسکونی یا به صورت پراکنده در شهر فعالیت می کنند، وجود ندارد و ضرر آنها از خاموشی قابل توجه است.

انتهای پیام/ز

یکی از پیامدهای نامطلوب قطعی برق  کساد شدن بازار کسبه و اصناف  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.