سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین گفت: در هر جامعه ای فضای فرهنگی به عنوان فضای تنفسی آن جامعه محسوب می گردد.

سلامت فعالیت های فرهنگی  ارتقاء سلامت جامعهسحر پوره سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه   گفت: سلامت فعالیتهای فرهنگی نقش مستقیمی در ارتقاء سلامت افراد ،خانواده ها و جامعه بر عهده خواهد داشت و برعکس وجود جو مسموم فرهنگی آثار و پیامد هایی را در پی دارد که تمام افراد و خانواده ها را در بر خواهد گرفت .

وی گفت:  در چهارماه نخست سال جاری با توجه به اهمیت سلامت فرهنگی جامعه در تلاش بوده است تا هرگونه فعالیت فرهنگی وهنری با رعایت موازین اسلامی ودر چارچوب سنت های دیرین و اصیل جامعه ایران انجام پذیرد .

 وی گفت: در طی این چهار ماه اقدامات مختلفی در ۴محور انجام گرفته است با توجه به نقش شهدا در حفظ این آب و خاک تکریم فرهنگ ایثار و شهادت اولین محور اقدامات فرهنگی در قصرشیرین قرار دارد.

سحر پوره گفت: برگزاری برنامه های مذهبی و آیینی بمناسبت اعیاد و مناسبت های مذهبی دومین محور برنامه های فرهنگی  در دستور کار قرار دارد.

 وی افزود: آسیب های اجتماعی و برنامه های آموزشی به عنوان محورهای بعدی ترویج فرهنگ درست در جامعه است کهدر اجرای برنامه ها حداکثر بهرمندی را از انجمن های فرهنگی و هنری و سمن ها داشته ایم و همچنین  با هنرمندان به عنوان فرهیختگان فرهنگی  تعامل مناسبی داریم.

انتهای پیام/ز


 
 برگزاری برنامه های مذهبی و آیینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.