معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر بسترسازی برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد ، گفت: 240 مرکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی زیرمجموعه این سازمان برای همکاری با سمن‌های شهر اصفهان آمادگی دارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید دهقانی در باره افتتاح خانه سمن‌های بانوان شهر اصفهان در مرکز تخصصی بانوان آفتاب اظهار داشت: گردهمایی سمن‌های شهر اصفهانی با این تنوع در زمینه کاری جای تحسین دارد.

وی افزود: خانه سمن‌های بانوان شهر اصفهان مانند سقفی است که به سازمان‌های مردم‌نهاد انگیزه می‌دهد که در زیر این سقف منسجم‌تر کار کنند و از ظرفیت‌های مرکز تخصصی بانوان آفتاب نیز بهره ببرند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این خانه، سمن‌های شهر اصفهان را از شکل جزیره‌ای خارج می‌کند و باعث ایجاد ارتباط درونی و انسجام‌بخشی در آنها خواهد شد.

دهقانی با بیان اینکه مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری اصفهان به 2 شکل شهری و محله‌ای است، ادامه داد: می‌توانید از خانه سمن‌ها به عنوانی پایگاهی برای برنامه‌های شهری استفاده کنید، اما اگر بتوانید با مراکز محلی در 15 منطقه و 200 محله شهر اصفهان ارتباط برقرار کنید، اقدامات بزرگی انجام خواهد گرفت.

وی به برنامه خانه جوان برای آموزش 100 هزار کارآفرین در شهر اصفهان تصریح کرد: سمن‌های اصفهان می‌توانند در این برنامه و همچنین برنامه‌های سایر مراکز و ادارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مشارکت داشته باشند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرهنگسرای اسوه اصفهان با برنامه‌های اخیر خود تبدیل به مرکزی برای توانمندسازی زنان شده است، تصریح کرد: در جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در این فرهنگسرا نزدیک به 1200 نفر حضور داشتند و بیشتر گردانندگان این جشن بانوان بودند. همچنین در حاشیه این جشن تولیدات دست‌ساز بانوان در نمایشگاهی به معرض بازدید و فروش گذاشته شد.

بنا بر اظهار دهقانی ، 240 مرکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در زیرمجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای همکاری با سمن‌های شهر اصفهان آمادگی دارد و وظیفه ما بسترسازی برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.