معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: تکمیل بیش از هزار و ۲۷۵ طرح نیمه تمام بالای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال افزود: با بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام، برای ۵۰ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

حبیبی با اشاره به تسهیلات رونق تولید گفت: اگر تسهیلات پرداخت شده در بخش رونق تولید در مسیر هدف گذاری و اشتغال هزینه نشود با سود بالاتر و مانند وام‌های معمولی محاسبه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در یک ماه اخیر ۱۰۰ درصد تسهیلات تصویب شده و ۵۰ درصد آن پرداخت شده است.

معاون اقتصادی استانداری اضافه کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان طرح در سیستم بانکی است که با پرداخت آن به اشتغال کشور کمک خواهد شد.

حبیبی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و در شهرستان‌ها نیز آبیک، بویین زهرا و البرز در زمینه تسهیلات اشتغالزایی خوب عمل کرده اند.

وی گفت: علاوه بر اختیاراتی که استان‌ها تا سقف ۶ میلیارد تومان دارند حدود ۳۰ درصد تسهیلات از مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان منابع ملی است.

معاون اقتصادی استانداری افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای دریافت این تسهیلات که بیش از ۵۰ میلیارد تومان می‌شود، پیگیری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال استان قزوین

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.